نظام اسلامی به پشتوانه ملت ایران با اقتدار تنگه هرمز را می بندد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است
بازدید : 1744
نویسنده : میثم ابراهیم پور

قم ـ آیت الله 'حسین نوری همدانی' با هشدار به كشورهای غربی‌، گفت : ملت مسلمان ایران اعتنایی به این تحریم ها ندارد ونظام اسلامی به پشتوانه همین ملت می تواند در صورت لزوم با اقتدار تنگه هرمز را ببندد .

1390/11/08 - 15:18

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، این مرجع تقلید روزشنبه در دیدار جمعی از نیروهای زمینی ودریای سپاه پاسداران و جوانان حامی جنبش های اسلامی منطقه، تحریم نفتی ایران از سوی غربی‌ها و اتحادیه اروپا را محكوم كرد .

آیت الله نوری همدانی ، در ادامه با بیان اینكه انقلاب های منطقه مراحل نهایی را طی می كند، افزود : امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی در منطقه وانقلاب اسلامی، جان دوباره‌ای به انقلاب‌ها وخیزش های مردمی داده است.

وی با بیان اینكه دیكتاتورهای منطقه باید از سرنوشت همنوعان خود عبرت بگیرند، یاد آور كرد: سر سپردگان آمریكا وغرب در منطقه باید از فرجام دیكتاتورهایی همچون حسنی مبارك، بن علی، قذافی و صالح درس عبرت گیرند وبه خواسته ملت های خود جواب مثبت دهند، درغیر اینصورت عاقبت آنها سقوط و نابودی است.

این مرجع تقلید، حركت در مسیر بیداری اسلامی را مساله‌ای حیاتی عنوان كرد وگفت: مردم ایران قرن‌ها تحت سلطه استكبار واستبداد بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بیدار شدند وعلیه حكومت‌های جبار مستبد بپا خواستند.

وی تاكید كردند: برپایی عدالت و احقاق حقوق مردم از وظایف حكومت‌ها و دولت‌ها است و اگر دولتی در این بخش‌ها كوتاهی كند، در پیشگاه خداوند مسوول است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینكه امنیت، عدالت و محبت از جمله مولفه‌هایی است كه هر حكومتی برای دوام خود باید به آن پایبند باشد، تصریح كرد: در كشور‌های منطقه مردم تحت سیطره دیكتاتورهایی قرار دارند كه سرسپرده وگوش به فرمان آمریكا و استكبار هستند، از این رو هیچ گونه امنیتی ندارند.

وی با بیان اینكه حكومت‌ها باید به انسان‌ها به دیده عظمت واحترام بنگرند، بیان كرد: این ارزش گذاری در روایات و آیات الهی مورد تاكید قرار گرفته است.

این مرجع تقلید اضافه كرد: كرامت، عزت و شرافت سه ركن اساسی است كه در اسلام برای ارزش گذاری انسان به كاربرده شده است.



کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: